ساعت 6:13 ق.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
برنامه ریزی فولاد متیل
برنامه ریزی فولاد متیل برای پیوستن به جمع 90 شرکت برتر ایرانی

 مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل گفت: برنامه ریزی و چشم انداز این مجموعه، کسب درآمد عملیاتی ۷۰همت تا سال ۱۴۰۵ و تبدیل شدن به یکی از ۹۰شرکت برتر ایران است.

به گزارش نیمروز خبر و به نقل از روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد متیل” سهامی خاص” با حضور رییس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد متیل، همچنین حضور ۱۰۰درصدی سهامداران از شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌گذاری توکافولاد، صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، فلز تدارک فولاد مبارکه و شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) برگزار شد.

رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در مجمع عمومی عادی سالیانه این مجموعه ضمن ارائه گزارش عملکرد هلدینگ فولاد متیل برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ و چگونگی فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل اظهار کرد: شرکت‌های زیرمجموعه فولاد متیل دارای ظرفیت‌های قابل قبولی هستند؛ حال بر این اساس و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و عمل به دستورالعمل‌های مطرح شده از سوی شرکت فولاد مبارکه مبنی بر ایجاد توسعه،  قرار بر شناسایی ظرفیت‌های منطقه ای توسط شرکت‌های هلدینگ گذاشته شده تا بتوانیم به سمت توسعه حرکت کنیم.

به گفته مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، چشم انداز این مجموعه، کسب درآمد عملیاتی ۷۰همت تا سال ۱۴۰۵ و تبدیل شدن به یکی از ۹۰شرکت برتر ایران است.

حیدری در ادامه با اشاره به لزوم توسعه و ایجاد تنوع در نوع فعالیت شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل اظهار کرد: مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل باید متعهد شوند که بجز ارائه خدمات و فروش محصولات فولاد مبارکه، فعالیت‌های جدید برای خود تعریف کنند؛ کما اینکه تاکنون در تعدادی از مراکز خدماتی همچون شرکت آهن و فولاد توس و شرکت فولاد درخشان اراک این اقدام صورت گرفته و منجر به افزایش میزان سود عملیاتی این شرکت‌ها نسبت به دیگر مراکز خدماتی شده است.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: در دوره جدید مدیریت فولاد مبارکه و فولاد متیل ۲ اصل مهم شفافیت و توسعه  به عنوان عناصر کلیدی در پیش گرفته شده است و خوشبختانه با اعتمادی که مدیریت عامل محترم شرکت فولاد مبارکه به شرکت فولاد متیل و تیم حاضر در این مجموعه داشته، ما توانستیم بسیار قوی و مستحکم در مسیر رشد و توسعه حرکت کرده و با ایجاد تغییرات در جهت پیاده سازی استانداردهای مشخص شده از سوی فولادمبارکه در هلدینگ فولاد متیل گام برداریم.

حیدری افزود: البته فولاد متیل به عنوان یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه فولادمبارکه، بحق می‌تواند از ظرفیت‌های این مجموعه بزرگ فولادی استفاده کند.

گفتنی است در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد متیل(سهامی خاص) صورت‌های مالی به تایید و تصویب مجمع رسید.

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه