ساعت 9:17 ب.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
برگزاری
برگزاری همایش دیده‌شو، ایمن‌شو در کاشان

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:  نخستین همایش آموزش کاربران آسیب‌پذیر در بخش برزک کاشان با عنوان دیده شو- ایمن‌شو برگزار شد.

به گزارش نیمروز خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، معید ذهبیون در همایش دیده‌شو، ایمن شو که با حضور رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان و مسئولان پلیس‌راه استان اصفهان و شورای اسلامی و دهیاری روستای ویدوجا برگزار شد، اظهار کرد: آموزش کاربران آسیب‌پذیر به عنوان یکی از ارکان اصلی فرهنگ‌سازی و ارتقای فرهنگ ایمنی محسوب می‌شود.

وی افزود: به همین منظور و با هدف کاهش حوادث رانندگی سلسله همایش‌های دیده شو، ایمن شو در سراسر استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: با اقدامات فرهنگی انجام شده در یک دهه گذشته، میزان تصادفات منجر به فوت در مدارس حاشیه راه‌ها و روستاهای حاشیه راه‌های استان به صفر رسیده است.

وی گفت: تلاش برای کاهش حوادث رانندگی بدون همکاری مردم و گروه‌های هدف امکان‌پذیر نخواهد بود.

ذهبیون اضافه کرد: تبیین طرح ارتقای ایمنی کاربران آسیب‌پذیر، آموزش نکات ایمنی به موتورسواران، عابران‌، ادوات کشاورزی و وانت بارها، تعمیر و نصب روشنایی موتورسیکلت‌ها در محل توسط تعمیرکار مجاز، چسباندن برچسب شبرنگ روی موتورسیکلت، ادوات، وانت، کامیون و اهدای کلاه ایمنی به راکبان شرکت کننده در طرح از جمله موضوعات و برنامه‌های این همایش بود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تقدیر از تلاش و همکاری‌های انجام شده از سوی سایر دستگاه‌های مربوطه همچون پلیس و دهیاری‌ها، گفت: امیدواریم در سال‌های آینده روند صفر بودن تصادفات در روستاها و مدارس حاشیه راه‌ها را در استان اصفهان حفظ کنیم.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه