ساعت 9:21 ق.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
نمایشگاه_لوازم_خانگی
بیست و یکمین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی اهواز به صورت تخصصی برگزار شد
افق شرکت نمایشگاهی رویش چیستا برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی لوازم‌خانگی در سراسر کشور است/ بیست و یکمین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی اهواز به صورت تخصصی برگزار شد

نمایشگاه تخصصی لوازم‌خانگی در اهواز با استقبال خوب مردم این شهر و ارائه محصولاتی از سراسر کشور برگزار شد.
پایگاه خبری نیمروز به نقل از مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رویش چیستا اعلام کرد: نمایشگاه اهواز نخستین نمایشگاه تخصصی لوازم‌خانگی شرکت رویش چیستا در اهواز و به‌طورکلی بیست و یکمین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی اهواز است که از ششم تا نهم بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد.
حسین سید معلمی افزود: 35 تولیدکننده از سراسر کشور از جمله استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، قم، مرکزی، تهران، گیلان، یزد، خوزستان و فارس در این نمایشگاه شرکت کردند و به صورت کاملا تخصصی به ارائه محصولاتشان پرداختند.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه چند رونمایی از محصولات جدید برندهای مختلف نیز داشته‌ایم که از جمله می‌توان به رونمایی از یک یخچال دوقلو از گروه صنعتی انتخاب اشاره داشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رویش چیستا بیان داشت: مزیتی که این دوره نسبت به دوره‌های قبلی دارد حضور پررنگ تولیدکنندگان است به‌طوری‌که در این نمایشگاه حتی یک غرفه نداریم که تولیدکننده نباشد بنابراین با افتخار اعلام می‌کنیم این نمایشگاه صد درصد کالای ایرانی ارائه می‌دهد و با توجه به پیشرفت‌هایی که در صنعت لوازم‌خانگی داشته‌ایم و اتفاقات خیلی خوبی که در این زمینه رخ داده است، نمایشگاه اهواز نویدبخش یک آینده خوب برای نمایشگاه‌های لوازم‌خانگی در این استان خواهد بود که امید است سال آینده پربارتر نیز برگزار شود.
سید معلمی اظهار کرد: شرکت نمایشگاهی رویش چیستا به‌صورت ویژه در حیطه لوازم‌خانگی در کشور فعالیت می‌کند و هدف آن برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی لوازم‌خانگی است.

WhatsApp Image 2022 01 29 at 13.59.08 بیست و یکمین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی اهواز به صورت تخصصی برگزار شد شرکت_نمایشگاهی_رویش_چیستا نمایشگاه_لوازم_خانگی
وی افزود: یکی از مشکلات موجود در این عرصه نگاه عمومی و غیرتخصصی به نمایشگاه لوازم‌خانگی تا به امروز بوده است و این باعث شده که هیچ‌وقت این نمایشگاه در شهرستان‌ها به صورت تخصصی برگزار نشود؛ بنابراین بزرگ‌ترین مزیتی که همکاری با شرکت نمایشگاهی رویش چیستا دارد این است که نمایشگاه لوازم‌خانگی را کاملا به صورت تخصصی برگزار کنیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی چیستا تصریح کرد: دو تجربه برگزاری نمایشگاه در شیراز و اهواز توسط این شرکت گواهی بر این ادعاست و نمایشگاه برای تولیدکنندگان و نمایندگان رسمی که بنکدارهای بزرگ هر شهر هستند به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای برگزار شد.
سید معلمی همچنین بیان داشت: نمایشگاه بعدی که شرکت رویش چیستا در دستور کار دارد مربوط به لوازم‌خانگی کرمان است که دوم تا ششم اسفندماه برگزار خواهد شد و آن هم قطعا نمایشگاه تخصصی خوبی خواهد بود که با قدرت و کیفیت آن را برگزار می‌کنیم.klhd

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه