ساعت 12:47 ق.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
تجلیل
تجلیل از راهداران بخش مهردشت به مناسبت روز ملی راهدار

به مناسبت یک دی ماه ،روز ملی راهدار، از راهداران بخش مهردشت تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش نیمروز خبر،بخشدار مهردشت در آئین تقدیر از راهداران این بخش اظهار کرد: با وجود مشکلات فراوان در حوزه اعتبارات و ماشین آلات، راهداران این بخش همواره در صف اول خدمت بوده اند.

وی با تقدیر از عملیات خط کشی95 کیلومتر از محورهای بخش مهردشت گفت: این میزان از خط کشی در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

تجلیل

 

وی ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ای را از مهمترین اهداف این بخش عنوان و اظهار کرد: روکش آسفالت حدود 9 کیلومتر از محورهای این بخش در این راستا انجام شده است که شایسته تقدیر است.

محمدی خاطرنشان کرد: همکاری بین بخشی راهداری با سایر ارگان ها و حضور خیرین راه ساز در این بخش باعث تسهیل کار مردم و رضایتمندی مردم منطقه شده است.

بخشدار مهردشت گفت: باعث افتخار است که نخستین خیران راه ساز در استان اصفهان از این دیار آغاز به کار کرده اند. محمدی اضافه کرد: محور میمه_دهق و باند دوم سه راهی مهردشت تا حسین آباد با کمک خیران راه ساز در حال احداث است.

وی با بیان اینکه راهداران مسئولینی سنگین و مهم در حفظ و نگهداری راه ها و ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ای بر عهده دارند، گفت: روز ملی راهدار بهانه ای از تجلیل از زحمات این قشر زحمت کش است.

بخشدار مهردشت از همراهی و همکاری راهداری مهردشت با سایر ارگان ها نظیر دهیاری ها، پلیس راه و … تقدیر و قدردانی کرد.

محمدی همچنین در این مراسم از محمدرضا رفیعیان معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نجف آباد و رئیس راهداری بخش مهردشت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش نیمروز خبر، در این مراسم، پلیس راه، شهرداری و شورای اسلامی شهرهای علویجه و دهق، پلیس راهور حضور داشتند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه