ساعت 10:40 ق.ظ
امروز 29 اسفند 1402
تسلیم
تسلیم آهن در برابر هنر

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی اصفهان بیان داشت: از مجموعه‌ای با ویژگی‌هایی همچون هنر، زیبایی و انرژی دیدن کردیم که به همت سازمان زیباسازی شهرداری برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز، مجید نادرالاصلی بیان داشت: برای من بسیار عجیب و جذاب بود که از فولاد سخت اثری با روح ایجاد می‌شود و نشان می‌دهد که می‌توان با سختی‌ها لطافت را هم تجربه کنیم.

او بیان داشت: در این رویداد مجموعه هنرهایی در قالب حجم و مجسمه به دست هنرمندان برجسته دنیا، کشور و اصفهان ساخته می‌شود و چه زیباست که می‌توانند داده‌های فکری خودشان را با تسلیم کردن آهن و فولاد به منصه ظهور بگذارند.

نادرالاصلی بیان داشت: پس از بازدیدی که داشتم فهمیدم هنر چگونه زیبایی‌ها را خلق می‌کند و روح و معناست که در اینجا به دست بشر خلق می‌شود. این عضو شورای شهر اصفهان بیان داشت: امیدواریم این رویداد برای دانشجویان و هنرمندان ما انگیزه‌ای باشد که از این اثرهای فاخر و دوست‌داشتنی و مهم‌تر از همه پیام‌دار دیدن کرده، الهام بگیرند و برای ایده‌های جدید خود را حاضر کنند.

نادرالاصلی اظهار کرد: اینکه در فولاد سخت و سرد هنر زندگی دمیده شده است و اجسامی ساخته شده است که به حسب ظاهر فلز هستند اما وقتی به آن نگاه می‌کنید حس عشق و طراوت از آن به انسان منتقل می‌شود کار بسیار زیبایی است البته که باید این آثار جدای از جذابیت هنری، به تماشاگر ایده بدهد و این آثار چنین ویژگی را دارند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه