ساعت 3:52 ق.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
تقدیر
تقدیر سردار فدا از رانندگان و راهداران در ناآرامی‌های اخیر
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان از  عملکرد رانندگان و راهداران در ناآرامی های اخیر تقدیر و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری نیمروز، فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای حوزه حمل و نقل در بخش هوایی، جاده ای و ریلی، تاکید کرد: بدون حمل ‌‌نقل شرایط زندگی امکان پذیر نیست و بخشی از آرامش حوزه حمل و نقل مربوط به راهداری است.
سردار مجتبی فدا افزود: شرکت ها و موسسات مختلفی برنامه ریزی می کنند تا از ظرفیت های موجود به درآمد و سود برسیم و این خدمات و ظرفیت ها را افزایش دهیم.
وی تاکید کرد البته افزایش برخی ظرفیت های خدمت رسان و بهسازی‌ و بهینه سازی راه ها، دو بانده کردن راه ها، نظم عبور و مرور راه ها، ایجاد ایستگاه ها و استراحتگاه های رانندگان در قالب حمل و نقل بسیار مهم است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با تاکید بر اینکه استان اصفهان در بعد حمل و نقل و نظارت بر راه ها نیازمند توجه است، افزود: یک پنجم ظرفیت جابجایی بار و مسافر و حمل و نقل و رانندگان کشور در اصفهان است، بنابراین باید در اتاق های فکر و اندیشه به این قشر خدمات ویژه ارائه دهیم.
وی با اشاره به تاثیر حمل و نقل و کالا و مسافر در مواقع خاص و سرمایه گذاری دشمن بر این بخش، گفت: و دشمن از برخی بی توجهی ها و نقاط ضعف به دنبال ضربه زدن از این نقاط است.
سردار فدا تاکید کرد: در اتفاقات اخیر کشور، دشمن با برنامه ریزی به دنبال جدا کردن مردم از نظام و مسوولان بود و قصد داشت تا اصناف و انجمن کامیون داران را به دامنه این موضوع بکشاند.
وی با بیان اینکه آمریکا در خاورمیانه ۱۳ هزار میلیارد دلار هزینه کرده تا جلو رشد ایران را بگیرد و انقلاب اسلامی و ایران را در محدوده جغرافیایی خود محدود و شرایط را برای رژیم صهیونیست فراهم کند، اما کشور با ثبات و اقتدار تمام نقشه های دشمنان را خنثی کرده است، افزود: امروز چنان دشمنان شکست پذیر شده که توان جنگ با ما را ندارد و رژیم صهیونیستی به جای توسعه در محاصره مرزهای خود است و دور شهرک های صهیونیست نشین دیوار کشیده اند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان به برجام اشاره کرد و گفت: دولت از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود و امروز برای برگشت به برجام ما ضمانت نامه میخواهیم و دشمن زمانی که دید ایران کوتاه نمی آید شروع به ایجاد فتنه در کشور کرد، اما رانندگان سوخت رسانان و … به فراخوان های ضد انقلاب توجه نکردند و با وجود برخی تهدیدات در برخی مسیرها، توطئه عناصر ضد انقلاب را خنثی کردند.
وی در پایان خطاب به وزارتخانه خواهان توجه به بحث بیمه تکمیلی رانندگان، حل مشکل گرانی لاستیک و روغن رانندگان، حل مشکل ماده ۳۸ تامین اجتماعی، نوسازی ناوگان و جلوگیری از رانت در این مسیر، ساخت پایانه های استراحت بین راهی، بهسازی و نوسازی راه های کشور و تامین خسارت رانندگان ناشی از راه ها شد.
خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه