ساعت 11:52 ق.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
حدود
حدود ۱۰۰ فقره تصادف خسارتی در اصفهان رخ داد

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان از وقوع حدود یکصد فقره تصادف رانندگی خسارتی در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان در پی بارش برف و باران خبر داد.

به گزارش نیمروز خبر و نقل از ایرنا، سرهنگ علی مولوی روز دوشنبه  افزود: ۱۵ فقره از تصادف‌های رُخ داده، جرحی بود.

وی اظهار داشت: علت عمده تصادفات با توجه به بارش های ۴۸ ساعت گذشته و لغزندگی جاده‌ها، بی‌احتیاطی رانندگان در رعایت سرعت، سبقت و توجه به فاصله طولی با خودروی جلویی بوده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان اینکه اکنون در همه جاده‌های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی اصفهان بارش کم تا شدید گزارش شده است، گفت: در آزادراه اصفهان -کاشان مه آلودگی و کاهش دید وجود دارد و به رانندگان توصیه می‌شود تا حدممکن از این مسیر تردد نکنند.

وی با اشاره به تداوم بارش ها، کاهش دمای هوا و یخ زدگی معابر به شهروندان توصیه کرد که از تردد غیرضروری در جاده‌های استان خودداری کنند.

سرهنگ مولوی افزود: در صورت ضرورت برای سفر و تردد در جاده‌ها لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و برای عبور از گردنه‌ها زنجیر چرخ بهمراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بی احتیاطی در رانندگی می تواند علاوه بر بروز یک حادثه تلخ به ترافیک سنگین در برخی مسیرها منجر شود، گفت: ماموران پلیس راه از ابتدای فصل زمستان در آماده‌باش کامل قرار دارند و به روان‌سازی ترافیک اقدام می‌کنند.

اکنون ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار اورژانس، ۴۴ راهدارخانه، ۴۶ پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر و پاسگاه‌های پلیس راه در آماده باش بسر می‌برند و واحدهای خدمات شهری و آتش نشانی در پایگاه‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها استقرار دارند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه