ساعت 6:26 ب.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
خط کشی
خط کشی 7 هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان/کمبود اعتبارات مهمترین مانع بهسازی محورهای مواصلاتی استان

معاون راهداری استان اصفهان گفت: خط کشی 7 هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان در دستور کار است.

به گزارش نیمروز خبر، مهدی فقهی امروز در نشست خبری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: ۳۰۰ نقطه سه‌راهی حادثه‌خیز در استان اصفهان شناسایی شده و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است. اصلاح هندسی و نصب علائم ترافیکی در این نقاط در حال انجام است، ۹۸ سه‌راهی تاکنون ایمن‌سازی شده و مابقی در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان اعتبارات محدودی در اختیار دارد، افزود: سالانه خسارات زیادی به علائم راهنمایی و رانندگی وارد می‌شود. اکنون در سطح راه‌های استان حدود ۳۰ میلیارد تومان قرارداد خط‌کشی در حال انجام است. خط‌کشی هفت هزار کیلومتر از راه‌های استان در دستور کار است.

معاون راهداری استان اصفهان گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حفاظ گارد در نقاط پرتگاهی بسته شده است. در محورهای بهارستان، اردستان و کمربندی جنوب، ۴۷ کیلومتر نیوجرسی و حفاظ میانی راه در حال انجام است.

فقهی اضافه کرد: نصب نرده‌های میانی در اتوبان ذوب‌آهن نیز در حال انجام است. حدود ۵۵ کیلومتر پروژه روشنایی با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای نصب تابلو و علائم نیز قراردادهای لازم بسته شده است، تصریح کرد: حدود ۲,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح راه‌های تخریب شده استان نیاز است، همچنین سالیانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان نیاز است

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه