ساعت 1:28 ب.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
گواهینامه استاندارد
دریافت گواهینامه استاندارد توسط صنعت پست

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست گفت: شرکت ملی پست گواهینامه استاندارد ISO ۲۰۱۵_۹۰۰۱ را از سازمان جهانی استانداردسازی دریافت کرد.

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از ایرنا، «فریبا مرادی» با بیان اینکه شرکت ملی پست موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO ۲۰۱۵_۹۰۰۱ شده است، افزود: بهره‌مندی از بالاترین کیفیت خدمات و رعایت کامل اصول مشتری مداری، مستلزم استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سطح شبکه پستی کشور بود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه شرایط کسب و کار در سطح تمام جوامع همواره و با سرعت بسیار چشمگیر، دستخوش تغییر و گسترش شده است، افزود: به منظور حضور پرقدرت و مستمر در عرصه کسب و کار و رقابت سالم و سازنده با سایر رقبا، مدیریت این تغییرات مطابق با استانداردهای جهانی امری اجتناب ناپذیر است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس در شرکت ملی پست مسوولین ارشد نسبت به شناسایی دقیق وضعیت موجود، عارضه‌یابی و شناخت مشکلات و خواسته‌های شرکت، نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و تهدیدها اقدام کردند.

مرادی با اشاره به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ به عنوان یکی از کاربردی‌ترین استانداردهای مدیریتی مجامع بین المللی و تضمین کننده کیفیت در شرکت ملی پست، ادامه داد: به منظور برون رفت از وضعیت موجود و تحقق اهداف تعیین شده، با هدف بهبود مستمر کیفیت خدمات و کاهش میزان خدمات نامنطبق، توجه به اموری مهم چون بهینه سازی فرایندها، شفافیت مسوولیت‌ها در فرآیندهای سازمانی، افزایش سودآوری و کاهش میزان شکایات مشتریان، رفع نیازهای آشکار و پنهان آنان، جلب رضایت حداکثری ذی‌نفعان و دستیابی به بازارهای جدید در دستور کار مدیران شرکت ملی پست قرار گرفت.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست درباره چگونگی دریافت این استاندارد جهانی گفت: پس از تعیین رویکرد و استراتژی مورد نیاز، خط مشی سازمان، اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت پست ضمن مشخص کردن فرآیند های مورد نیاز با مشارکت همه جانبه تمامی اداره‌ها و واحدهای ستادی و اجرایی فرایند استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سطح شبکه آغاز و در ادامه آن نسبت به ارائه آموزش، بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی و تمامی فعالیت‌ها اقدام شد.

مرادی اضافه کرد: پس از طی کردن دوره‌های آموزشی، ممیزی داخلی، رفع عدم انطباق‌ها و … شرکت پست جهت ممیزی نهایی آماده شد و در نهایت چند روز قبل دستورالعمل‌های این گواهینامه به طور کامل در شرکت ملی پست استقرار یافت.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه