ساعت 8:46 ب.ظ
امروز 9 اردیبهشت 1403
تقدیر راهداری از پلیس اصفهان
بازدید و تقدیر کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از تلاش های پلیس
جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا و به منظور پاسداشت تلاش های مدافعان ایمنی و امنیت با حضور در کلانتری 14 بزرگمهر از تلاش های سربازان جان بر کف میهن تقدیر و قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز خبر و نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، رییس امور اداری و تعدادی از کارکنان اداره کل با حضور در کلانتری ۱۴ بزرگمهر ضمن تبریک هفته فراجا، با اهدا گل از تلاش های شبانه روزی پلیس برای تامین ایمنی و امنیت مردم تقدیر و قدر دانی کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تلاش برای تامین امنیت و ایمنی ایران را وظیفه ای مقدس توصیف کرد و گفت: خدمت بی منت به مردم از سوی فراجا همواره مورد توجه مردم بوده و شایسته تقدیر است.
علیرضا جعفری از تعاملات مثبت پلیس در حوزه حمل و نقل و راهداری تقدیر و قدردانی کرد و گفت : قطعا توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش گروهی همه دستگاه ها محقق خواهد شد.
وی تصریح کرد: دستاوردهای مثبت اقدامات مشترک پلیس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان باعث کاهش تصادفات، ارتقا ایمنی کاربران جاده ای و امنیت تردد برای همه اقشار مردم شده است.
وی در پایان ازتلاش های انجام گرفته و همکاری پایاپای فراجا برای استقرار امنیت و ایمنی در تمام زمینه ها تقدیر و قدردانی کرد.

nimrooz1 بازدید و تقدیر کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از تلاش های پلیس

nimrooz2 بازدید و تقدیر کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از تلاش های پلیس

nimrooz3 بازدید و تقدیر کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از تلاش های پلیس

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه