ساعت 10:58 ب.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
سازمان
سازمان زیباسازی در زیست‌بوم فرهنگی شهر نقشی بی‌بدیل دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی اصفهان گفت: با برگزاری این‌گونه رویدادها می‌توانیم ارتباط بهتری با گذشته و آینده فرهنگی اصفهان و ایران برقرار کنیم.

به گزارش نیمروز خبر، علی صالحی این رویداد را اتفاقی رو به جلو در عرصه فرهنگ و هنر در اصفهان ارزیابی کرد و گفت: همراهی و همگرایی تفکرات هنرمندان از کشورهای مختلف و خلق نمادهای متناسب با بوم و فرهنگ مردم اصفهان، خروجی فراتر از خلق یک اثر هنری صرف است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این سمپوزیوم اتفاق‌هایی فراتر از انتظار را شاهد هستیم و در این رویداد مفاهیم ارزشمندی تبدیل به اثر فاخر شده بودند که شاید برای توصیفش به ساعت‌ها زمان نیاز بود. او اضافه کرد: طبیعتا هنر ابعاد مختلفی دارد و یکی از ابعاد این رویداد ایجاد گفتمان بین شهرها کشورهاست.

او توسعه تعاملات فرهنگی را از دیگر دستاوردهای این رویداد برشمرد و گفت: امروز دوره نشانه‌ها، رسانه‌ها و روایت‌هاست و برای ارتباط با نسل جدید نیازمند استفاده از خلاقیت و ظرافت‌های هنری هستیم تا در انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جدید موفق شویم. سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اولویت اساسی ما در دوره ششم شورا موضوع فرهنگ و اثرگذاری فرهنگی است. صالحی گفت: سازمان زیباسازی در زیست‌بوم فرهنگی شهر نقشی بی‌بدیل دارد.

او تصریح کرد: نگاه شورا هم به عملکرد این سازمان مثبت است و از خلاقیت‌ها و اقدامات نوآورانه استقبال و حمایت می‌کنیم. صالحی عملکرد سازمان زیباسازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در سالی که گذشت کارهای خوبی انجام شد و ما نیاز داریم تا نوآوری‌هایی اتفاق بیفتد که متناسب با ذائقه نوجوانان و جوانان باشد. او ابراز امیدواری کرد در سال آینده شاهد عملکرد مؤثرتری از این سازمان در راستای نیل به افق چشم‌انداز فرهنگی ۱۴۰۲ باشیم

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه