ساعت 1:10 ب.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
سمپوزیوم
سمپوزیوم مجسمه‌سازی فرصتی برای تعالی فضای هنری شهر

معاون فرهنگی شهردار اصفهان سمپوزیوم مجسمه‌سازی را فرصتی برای تعالی فضای هنری شهر عنوان کرد.

به گزارش نیمروز خبر، معاون فرهنگی شهردار اصفهان نیز در حاشیه بازدید از این سمپوزیوم مجسمه‌سازی بیان داشت: همان‌طور که میدانید از نشانه‌ها و نمادهای هر شهری مجسمه‌های آن است و ما در اصفهان در این سال‌ها آثار خیلی خوبی از هنرمندان به نام کشور داریم که امضا دارد امروز هم آثار ارزشمندی از هنرمندان کشور و خارج از کشور را مشاهده کردیم.

به نظرم این فرصتی که برای شهر ما ایجاد شده است و امیدوارم در دوره‌های بعدی تعداد بیشتری از هنرمندان کشور و دنیا را در اصفهان گرد هم آوریم.

مجتبی شاهمرادی افزود: شهرهای تاریخی مثل اصفهان این ظرفیت را دارند که پذیرای آثار ارزشمندی باشند که می‌تواند در اصفهان معنای متفاوتی پیداکرده و به‌طور ویژه‌ای دیده شوند.

ما نیز در مناطق درحال‌توسعه شهرمان به استفاده از این آثار نیاز داریم.

او بیان داشت: اصفهان شهر زندگی است و تلاش داریم یکی از جلوه‌های آن محلی برای ظهور و بروز و عرضه آثار هنری باشد. آرزوی ما این است که اگر هنرمندان بخواهند جایی را برای زندگی انتخاب کنند آنجا اصفهان باشد که روح هنر و فرهنگ در آن سازی و جاری است و می‌تواند طبع متفاوتی در خلق آثار هنری ایجاد کند.

او بیان داشت: برگزاری این رویداد قدم بزرگ و ارزشمند است که توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برداشته شده است. این آثار توسط هنرمندان برجسته‌ای تولید می‌شود که اکنون در دسترس هستند و مردم می‌توانند با حضور در این محل با ایشان گفتگو کنند؛ این امر به تعالی فضای فرهنگ و هنر شهرمان منجر می‌شود.

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه