ساعت 5:31 ق.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
شرکت مهدفام سپاهان
شرکت مهدفام سپاهان بر قله افتخار

شرکت مهدفام سپاهان در اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان به عنوان انبوه سازبرتر استان اصفهان توسط مقامات کشوری و استانی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش نیمروز خبر، اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان در دو روز و با حضور مسئولان ارشد کشور و استان اصفهان و جمعی از انبوه سازان و طراحان استان اصفهان برگزار شد.

در این اجلاس سید کریم داوودی مدیر شرکت مهدفام سپاهان به عنوان انبوه سازبرتر استان اصفهان توسط مقامات کشوری و استانی مورد تقدیر قرار گرفت.

نخستین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان شامل همایش سومین پویش “نما؛ هویت شهر ما” و نخستین پویش ملی “ساختمان پایدار؛ شهر پایدار” با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان (صما)، با هدف تمرکز بر مؤلفه پایداری در روند ساخت‌وساز ساختمان‌ها در شهر برگزار شد.

یکی از رویکردهای مهم این اجلاس،ارتقای سطح معماری پایدار در شهر اصفهان و همچنین بررسی معیارها و شاخص‌های نما در شهر اصفهان و معرفی این شاخص‌ها به طراحان، معماران و سازندگان شهر است تا بتوان در کنار یکدیگر شهری زیست پذیر و زیبا برای آیندگان خود ساخت.

این اجلاس با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و مجتمع رسانه‌ای راه‌وساختمان، با هدف تمرکز بر مولفه پایداری در روند ساخت‌وساز ساختمان‌ها در شهر برگزار می‌شود.

تقدیــر از معــماران و ســازنــدگان برتر شــهر

برپایی هشت کارگاه و۶ پنل تخصصی را با موضوع‌های مختلف حوزه معماری و شهرسازی از برنامه های این اجلاس بود و در ۲ روز برگزاری این اجلاس کارگاه طراحی نما و مصرف انرژی، کارگاه نور و منظر شهر، کارگاه طراحی معماری بر اساس اصول نماهای تهویه شونده، کارگاه نمای سامانه‌های ایستا در ساختمان‌های صفر انرژی، کارگاه آسیب‌شناسی نما و منظر شهری معماری معاصر اصفهان، کارگاه ضرورت حرکت به سمت ساختمان‌های پایدار، کارگاه جایگاه معماری پایدار در روند طراحی ساختمان، کارگاه ایده پردازی در نما و تقدیــر از معــماران و ســازنــدگان برتر شــهر برگزار شد.

را برگزار می‌شود.
اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۴ و ۲۵ خردادماه سال‌جاری در مرکز همایش های سیتی‌سنتر اصفهان برگزار  شد.

مرضیه زارع

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه