ساعت 11:52 ب.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
فرش
میزبانی از صاحب نظران بین المللی فرش دستباف در دومین جشنواره ملی قالی فاخر
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان بر میزبانی از صاحب نظران بین المللی فرش دستباف در دومین جشنواره ملی قالی فاخر تاکید کرد.
به گزارش نیمروز خبر و به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، مصطفی دولتیار، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان، در خصوص هماهنگی بهتر مبنی بر میزبانی از صاحب نظران، علاقه مندان و تجار بین المللی و نمایندگی های خارج از کشور در دومین جشنواره ملی قالی فاخر که همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی -صادراتی فرش دستباف اصفهان برگزار خواهد شد، تاکید نمود.
احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان نیز در این جلسه تاکید کرد که بخش بین الملل این شرکت نامه های دعوت و پیگیری های لازم جهت دعوت از سفرا و مهمانان ویژه از کشورهای ایتالیا، آلمان، روسیه، هند، امارت، قطر، عمان و … را در دست اقدام دارد.

سعید عصاچی، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف در اصفهان و دبیر اجرایی دومین جشنواره قالی فاخر نیز از رایزنی برای دعوت از سفارای خارجی و مدیر منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) جهت بازدید از نمایشگاه فرش دستباف و کمک به ارتقا جایگاه فرش ایران در بازارهای جهانی خبر داد.

دومین جشنواره ملی قالی فاخر با هدف انتخاب و معرفی آثار برگزیده و فاخر فرش دستباف ایرانی همزمان با شروع ثبت نام “بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی صادراتی فرش دستباف اصفهان” به طور رسمی افتتاح شد و در ۴ بهمن ماه نیز با برگزاری مراسم تجلیل از آثار برگزیده به کار خود پایان خواهد داد. علاقه مندان از طریق سایت www.ihcfestival.ir می توانند جهت شرکت و ارائه فرش فاخر خود اقدام نمایند.
خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه