ساعت 3:06 ق.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
کاهش
کاهش بروکراسی اداری و موازی کاری برای تسریع خدمت گذاری به مردم

رییس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان از کاهش بروکراسی اداری و موازی کاری برای تسریع خدمت گذاری به مردم خبر داد.

به گزارش نیمروز خبر، احمدبناکار عصر روز یکشنبه _هشتم اسفندماه ۱۴۰۰_ در نشست هم‌اندیشی رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی استان اصفهان، اظهار کرد: در نظام مهندسی ساختمان اصفهان در دوره جدید رویکرد جدیدی شکل گرفته است و به دنبال برگزاری نشست‌های مشترک بین نظام مهندسی و آتش‌نشانی‌های استان برای یکنواخت کردن ضوابط آتش‌نشانی در سطح استان هستیم.

وی افزود: شورای شهر، شهردار و معاونت شهرسازی شهردار اصفهان به خوبی با نظام مهندسی همکاری می‌کنند و دیدگاه مشترکی در امضای تفاهم‌نامه‌های جامع دارند که در نتیجه آن تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضا شده که یکپارچه‌سازی سیستم انفورماتیک دو سازمان و حذف کاغذبازی از جمله بندهای آن است.

رئیس سازمان نطام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: چندین کارگروه در زمینه‌های مختلف برای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه تشکیل شده و جلساتی را برگزار کرده‌اند. به زودی سیستم انفورماتیک دو طرف با یکدیگر ادغام می‌شود که افزایش سرعت انتقال، حذف واسطه‌ها و کاغذ بازی را به دنبال دارد.

بناکار اضافه کرد: بر این اساس از برخی از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شده و واسطه‌گری‌ها به حداقل می‌رسد، همچنین کسر ظرفیت اشتغال که اکنون سودجویان از آن استفاده می‌کنند هم حل می‌شود.

وی ادامه داد: با بنیاد مسکن هم از دیرباز هماهنگی‌هایی بوده تفاهم‌نامه‌هایی تنظیم شده و تعاملات خوبی شکل گرفته است. علاوه بر این با شرکت شهرک‌های صنعتی برای ساخت ساختمان‌ها، همسان سازی فرم‌ها با آتش‌نشانی اصفهان با هدف کمک به سیستم آتش نشانی برای آموزش اعضا سازمان، سازمان فنی حرفه‌ای و سازمان استاندارد تفاهم‌نامه‌هایی برقرار شده است.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه