ساعت 9:18 ق.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
کتاب بازاریابی دیجیتال
کتاب بازاریابی در دنیای دیجیتال ترجمه شد

کتاب بازاریابی در دنیای دیجیتال به همت مجید شادمند و طلایه رضایی به فارسی ترجمه شد.

به گزارش نیمروز خبر، این کتاب که توسط آویناش کاپور نوشته شده است در سال 1401 به همت مجید شادمند و طلایه رضایی به فارسی ترجمه شد.

مجید شادمند در رابطه با محتوای این کتاب اظهار کرد:  در این کتاب نویسنده به بررسی و تجزیه و تحلیل پویایی رسانه های دیجیتال و اجتماعی برای دنیای مجازی می پردازد.

IMG 8270 کتاب بازاریابی در دنیای دیجیتال ترجمه شد
مجید شادمند مترجم کتاب

وی افزود: از جمله مکانیسمی که در ایجاد ترافیک و افزایش آگاهی از برند در دنیای برنامه نویسی و الگوریتمی ارتباطات بلادرنگ نقش دارد، جایی که دنیای دیجیتال جدید به تدریج توسط بلاک چین پیش می رود. ( پلتفرم های رسانه های اجتماعی فعال)

مترجم کتاب بازاریابی در دنیای دیجیتال گفت: نویسنده در این کتاب به  تلاش شرکت‌های هوشمند برای تبدیل شدن به شرکت‌های مبتنی بر داده و هوش مصنوعی برای رقابت، متمایز کردن و دستیابی موفقیت‌آمیز به مشتریان  اشاره می کند و درک انتقادی از چشم انداز بازاریابی دیجیتال را توسعه می دهد.

مجید شادمند خاطرنشان کرد: همچنین نویسنده به بررسی و بررسی جنبه های مختلف فرآیند بازاریابی دیجیتال و پیامدهای آنها می پردازد، نگاهی عمیق به آنچه شرکت‌ها می‌توانند برای پیشگامی و اجرای موفقیت‌آمیز نوآوری‌های بازاریابی دیجیتال در دنیایی بهینه‌سازی شده با موبایل و موبایل برای ایجاد و حفظ ارتباط و وفاداری با مشتری آنلاین انجام دهند.

شادمند ادامه داد: در این دنیای متصل، مصرف‌کنندگان با پورتال‌های رابط‌های مشترک چند هوشمند تعاملی مرتبط هستند و در این کتاب نویسنده در این رابطه صحبت می کند که شاغلین باید تلاش‌های خود را بیشتر به سمت تقویت تصویر مثبت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده هدایت کنند تا معاملات کوتاه‌مدت.

وی این کتاب برای مخاطبان گسترده ای از جمله دانشجویان و اساتید در دانشکده های بازرگانی فارغ التحصیل و مدیران اجرایی کسب و کار مفید دانست و افزود: هدف از انتشار و ترجمه این کتاب اطلاع رسانی به مدیران و کمک به رهبران فعلی و آینده کسب و کار است تا در طوفان های رقابتی راه اندازی شده توسط فناوری دیجیتال برای دستیابی به بخش های بازار، برای انجام تحقیقات بازار، و برای مدیریت محتوا، صرف نظر از اینکه چه صنعتی است، مورد استفاده قرارگیرد.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه